Egészséges életmód

Egészséges életmód a jó közérzet megtartásához

Az egészséges életmódra manapság egyre többen törekszenek és így meg válogatják hogy mit fogyasztanak. A folyadék bevitel milyen mennyiségben és minőségben történik a szervezetükben.

Egészséges életmód

Egészséges életmód

A jó közérzet kialakításához hozzájárul a test mozgás és a lélek egyen súlyban tartása.  A stressz mentes élet vitel a kiegyen súlyozott életvitel. Legtöbbször a betegségek hátterében a lelki eredetű problémák állnak. A munkahelyi és otthoni gondok és meg oldatlan feladatok nyomasztanak bennünket. Az anyag csere folyamatosságához hozzájárul. Az általunk fogyasztott víz mennyisége és minősége ezért fontos hogy a vizünk tisztított legyen és használjunk ozmózis víztisztítót.

 

Egészséges életmód

Egészséges életmód

                                                

Az elég mennyiségű víz fogyasztás a vese és a máj méregtelenítésében is hatékonyan közreműködik. Mossa át a szervezetünket, és a sejtekhez is eljuttatja a tápanyagokat. A sportoláskor a verejtékezésél nagyon sok ásványi anyag távozik. A szervezetünkből és ezt hiánytalanul pótolnunk kell. Az emberek számára nagyon fontos a mozgás de csak ezeknek. A leírtaknak a figyelembe vételével, különbem többet árt mint használ a szervezetnek.

A mozgást nem szabad összetéveszteni. A kemény sportolással mert aki fizikailag kevesebbet bír mint egy aktív sportoló annak. A nagyon megfeszítő lenne egy kemény tréning.
De mozgásra mindenkinek szüksége van még a szervezet fiatal könnyebben elvégzi. A futást vagy kerékpározás még emelkedővel szemben is és nem fárasztja le a szervezetét. De idősebb kórban már ez nem így működik. Akkor lehet csak kocogni még jólesik és azután pedig sétával folytatni a mozgást.

Egészséges életmód

Egészséges életmód

 

Idősebb korban is nagy fontos a rendszeres mozgás mert a vérnyomást és ízületeket rendben tartja. Nem beszélve az álló képességről és kitartásról.
Sajnos az emberek nagy része idős korban már nem nagyon szán időt az egészségének a karban tartására. Csak szedi az orvos által felírt gyógyszereket.
Pedig nem mindig a gyógyszer segítene ha nem a mozgás mert sok betegség háta mögött a mozgás hiánya az ok.
Főleg ha fiatal korunkban hozzá szoktatjuk a szervezetünket a rendszeres mozgáshoz. Akkor idősebb korban hiányozni fog a rendszeresség az életünkből.

Vélemény, hozzászólás?