Határozott egészséges élet

Határozott egészséges élet

Egy hosszabb és kényelmesebb életet megtervezni és a mindennapokban betartani, az egészséges életmódhoz fel kell nőni hozzá.
Az egészséges életmód energetikussá tesz megvéd a betegségektől magabiztosságot ad a mindennapokban.
A helyes táplálkozás rendszeres test mozgás a megfelelő alvás alapjai  folyamatos jó egészségnek.
A szív és érrendszerei, mozgásszervi, immuni és más rendszeri betegségek függenek a táplálék bevitel változatos formájától és minőségétől.
Főleg teljes kiőrlésű gabonák, gyümölcsök, zöldségek és zsírmentes vagy csökkentett zsírtartalmú tejtermékek ajánlottak.
Fogyasszon sovány húsokat mint pulyka, csirke, hal, valamint hüvelyeseket, magvakat mogyoró, dió, és tojásokat.
Szűkítse az ételadagokat az étkezések folyamán, próbáljon figyelni, hogy a jóllakottsága csak 80%-os legyen ne terhelje túl a szervezetét.
A kalória kíséri a táplálkozást és ha nem figyelnek oda a nagy mennyiségű kalória bevitel elhízáshoz  és más krónikus betegséghez vezet.
Az életmódnak támogatni kell az állandó egészséges testsúlyt, így továbbra is aktív marad nap mint nap.
A napi alvásra is nagy szüksége van a szervezetnek mert a fiatalító sejtek, szövetek és a szervezet önjavítására kerül sor mikor alszanak.
A szervezet reagál a mindennapi stresszre.
Ezeket a helyzeteket úgy tudja enyhíteni, hogy relaxációs időszakot bevezet az életében amivel tudja az alvászavarait és fejfájás tüneteit kezelni.
Javasolt még néhány tevékenység mint a pihenésre fordított idő vagy jógára, nyújtásra, masszásra, valamint élvezetes testmozgásra.
Fontos a jó kapcsolat a családdal, barátokkal hogy enyhüljön a mentális nyomás, időt kell fordítani olvasásra, hobbira vagy más tevékenységre amiben jól érzi magát.