Testmozgás

Testmozgás!

Sajnos ebben a fejlett világban az emberek minden hová autóval vagy tömeg közlekedési eszközökkel mennek és elfelejtik a mozgás örömét. Az ügyeink intézésére vagy a munkába menet előtt átgondolnánk hogy kicsit korábban indulnánk. Gyalog tennénk meg az oda vezető utat már sokat segítenénk az egészségünk megtartásában. A

Testmozgás!

Testmozgás!

rendszeresen ütemezett testmozgás nagyon sokat segít az egészségünk megőrzésében.
Az ideálist testsúlyunk megőrzésében. A légző szerveink, csontjaink és keringési szervek meg az izmok működéséhez hozzá járul a megfelelő mozgás.
Oldja a stresszt és a feszültséget karban tartja az agy működését leküzdi a felgyülemlett negatív gondolatokat.

Testmozgás!

Testmozgás!

Akinek nem felel meg ez a mozgási forma annak számos más lehetőség adódik. De kikel választani a egyéniségének megfelelő és követendő mozgási tréninget.
Mindég arra törekedjünk hogy ne olyan mozgási formát válasszunk ami megerőltető a számunkra és szívesen végezzük.
A mozgás befejezésénél ne azt gondoljuk hogy végre túl vagyunk rajta. Ha nem érezzük azt a jól eső érzést hogy kellemesen elfáradtunk. Ilyenkor a boldogság hormonok szabaduljanak fel bennünk és öntsék el az egész szervezetünket.

Testmozgás!

Testmozgás!

A-hoz hogy mozogjunk nem kel külön drága gépeket vennünk. Ha nem az ősi természetes megszokott testmozgásokat részesítjük előnyben így a séta, kocogás, futás. Közben pihenés képen a tornának az alapjait különbékeféle testmozgást.
Nagy figyelmet kel fordítani az egészségi állapotunkra is nem szabad túlterhelni a szívet. Amennyiben más érrendszeri betegségben szenvedünk és más krónikus betegségben. Akkor az orvosunk tanácsát kérjük terhelhetőségünk mértékéről és gyakoriságáról.

Testmozgás!

Testmozgás!

Közben ne feledkezzünk meg az kellő vízfogyasztásról amit ki izzadunk vagy párologtatunk azt pótolni kel jó minőségű tisztított vízből.
Soha ne cukrozott üdítőket fogyasszunk a testmozgás közben mert az nem pótolja a ki izzadt sókat és ásványi anyagokat.
Azt érdemes megjegyezni hogy a napi víz igényünket legjobban a tiszta víz elégíti ki a legjobban és tökéletesen pótolja az elpárologtatott folyadékot.

Mindig tartsuk be és kövessük a testünk mozgásának a szükségességét.

Vélemény, hozzászólás?