Tudatos légzés fontossága.

Tudatos légzés fontossága.

Figyeljék meg a légzésüket és azt tapasztalják, hogy kicsiket mondhatni aprókat lélegzenek mert ez van automatikusan berögzülve a szervezetbe.

A rohanó életben nem nagyon tudnak a mély és szabályos légzésre odafigyelni.

A gyenge légzésnél a szervezetbe nem jut kellő mennyiség oxigén a testszerveibe és nem tudnak tökéletesen működni, ebből alakulhatnak ki különböző betegségek.

Idetartozik: a magsavérnyomás, álmatlanság,szorongás, migrénes fejfájás, stressz, aszma, depresszió,

Szóval mit tehetnek azért hogy fordítani lehessen ezen a nem kívánatos hatásokon?

A jó légzés segít a stresszkezelésben és a felfokozott igeáglapot megnyugtatásában segít a koncentrálásban, és elősegíti a jobb és nyugodtabb alvást.

dsci0024

Ki a szabadba

A mély légzés kényszeríti a testet a lazításra és kikapcsolódásra, nyugtatja az idegrendszert.

Ezért fontos a mély légzés megtanulása, ami első kezdéseknél nehéznek és betarthatatlannak látszik de a gyakorlással tökéletesen berögződik az agyban.

Gyakorolni kell a légzés technikákat és ami a számukra legmegfelelőbb azt tökéletesítsék.

A kezdésnél otthon nyugtot körülmények között lehet gyakorolni a mély légzés technikákat és érezni lehet a testükben a feltöltődést a friss oxigénnel.


20161023_125606

Szabadban

A légzés technika gyakorlása mellett oda kell figyelni a kellő vízfogyasztásra mert a vérben, hogy tovább tudjon áramlani az oxigén szükség van a tiszta víz pótlására.

Arra mindig ügyeljenek, hogy minél több időt töltsenek a természetben és a légzés gyakorlatokat olyan helyen végezzék a ha lehetséges ahol tiszta a levegő.

A friss levegőn végzett mély légzések a tüdőt nagymértékben tisztítják minél mélyebben vesszük a levegőt és minél jobban ki fújuk ezáltal a tüdőt teljesen kiürül a benne pangó levegőtől.

A friss levegő a testmozgás a lélegzetelállító kilátás előnyei a túrázás végtelen és kimeríthetetlen lehetőségei.

A természet állandó megújulását tudják figyelemmel követni aki sokat tartózkodik a természetben és nem sajnál időt és fáradságot a mozgás örömére.

Mindenkinek kevés a szabad ideje, azért nagyon meg kell fontolni, hogy azt a kis időt hol töltse el az ember de mindenkinek ajánlom inkább a természetben mint zárt helyen.

A téli időszak a szervezet számára kihívás mert a rövid nappalok és a hosszú éjszakák befolyásolják a hangulatot és a közérzetet.

Ebben az időszakban is a legjobb megoldás a kedély javításra a hosszú séták a természetben.

A jó légzéstechnika és a sok mozgás a természetben segít az egészség megőrzésében.

20161023_125558

Őszi táj